Thursday, July 1, 2010

1st july 2010..

'budak gemukkk'

happy 1st july to all...hehe..excited plak dah msk bulan july..sekejap je masa berlalu..ok, i hope this month will bring more happiness to me and my family..amin.....today me, ibu and sab g IKEA..i xsuka actually g situ....tp ntah la ikut kan saje diaorg..i xcukup tido..i xtau asal i pyh nk tido..yesterday i tido kul 4..maybe i dah slalu tido lambt so bile kat umah family i kena tido awal...hoho...reason yg xmsk akalkan..=)..i period today..n bdn i lenguh2..migrain lg..n i miss my muncitttt...i'm so glad that he'll call me everytime he went out..or doing something...thankyou muncit..u are so sweet..actually i xmengharapkan pape pun kat dia..sbb br kenal n anything will be happen...'ya Allah,tlh permudahkan hidup hambamu ni'..amin!!!!!..i also miss my friend bella..huhu..bile tgk pic kat hp teringat plak time keje..dah nk setahun dah kitaorg kwn..dia sgt gile and sgt best....love u dude!!..rite now i pening bile tgk my hair..i br je perm monday ari 2..now i xtau nk jaga mcm mane..dah mcm afro..gagaga..my muncittt xtgk lg..xtau la nati dia comment pe...~like i care..duh!!!!~...tomorrow i mesti kuar utk beli new serum bg m'handlekan my hair..i'm going to PD 3rd july ni..have fun before i get busy with my class ='(..


menu for today..


sab bought from ikea..
canteeekkk!!




meet my friend bella..


No comments:

Post a Comment