Tuesday, August 24, 2010

superman saya..


yes,i do mean it..
saya ada awak saje..

tapi bile ngan awak hati saya selalu saje tak tenang..
my heart beat fast..
semua saya fikir..
day by day hati saya berbunga-bunga sebab awak..

ahmad ridhwan mohd ssunaibari..

jumpa,kenal semua tak dijangka..
first impression saya pasal awak semua negative..
jahat, gelap mcm negro, si bibir tebal, mulut jahat..

tapi evething was change after our first date..
i still remember that day..

our first time meet..

you wearing sweater and surf pant..red colour..
pusing2 s.alam and last skali saya suruh awak beli nescafe without straw...
n then we go to 7E..
ambik straw..
byk plak tu straw awak ambik..

saya ckp nk g teluk cempedak..

tp xg lagi...
second date..
awak cakap nk g sunway..

that time ur sibling ada kat sana..
i didnt aspect you akan bwk i skali bile i ckp nak ikut..

=)
the way you treat yasmin and iman change my negative impression toward you..
first time you hold my hand..

third date..

we watching karate kids...
if i not mistaken you asked me to buy 9 tickets..
and so on..
and tonite you the only person yg suka teman i makan..
breakfast,lunch,dinner and supper..
yeah,saya tahu awak bosan dgr cite yg saya gado ngan sab..habit..
and saya tahu awak penat ambik and hantar saya balik..
saya tahu awak byk bersabar..
ngan saya yg degil..awak kata jgn jalan kaki saya tetap wat..
saya degil sbb saya xmau susahkan awak...
sbb saya awak kena bahan ngan budak class awak..sory..
tu je la yg slalu kuar dr saya..
awak try fulfill smua yg saya nk..
tp saya xde pe yg blh wat awk happy..ye saya admit saya jealous if gurl nk rapat ngan awak..
i care because i love you..
2 month and 13 day..
i will regret if i lost you..
i do love you..
sory..
i'm not perfect for you..


superman saya♥

No comments:

Post a Comment