Wednesday, August 4, 2010

bebelan...

seperti biasa hidup xkan penah indah..
ntah kenapa..
hati xpenah tenang walaupun org disekelilingan saya sentiasa mencuba untuk mengembirakan saya..
sampai bile akan kekal kebahagiaan tu???.
berfikir sejenak...(^_^)
penat nk puaskan ati smua org..
hendak melayan kerenah smua..
xkira masa..
tp penah ke orang phm diri sendiri???..
ya/tidak???..selfish???..ye kot..FULLSTOP..
memang indah hari-hari yg dilalui..
tp disebalik keindahan tu ada saja kesedihan..
tiada sape tau pe yg tersirat dalam minda dan naluri hati..
pe saja yg hati mau???..
diri sendiri pon xdpt nk membaca pe kehendak hati..
kamu..kamu...kamu...
tolong la mengerti..
saya letih..saya penat...saya xmau berfikir..
cuba skali saja kamu duduk ditempat saya dan rasa pe yg saya rasa..
semangat???...
sila la kembali..kembali utk saya tamatkan pembelajaran saya...
berubah????...kezaman dimana saya yakin yg impian mak dan abah akan tercapai...
berfikir lg..(^_^)
saya mau berubah..sampai bile nk orang kenal saya dengan kenakalan..tp sape je yg mampu menegur saya???...
hadir la...
seorang putera utk mengubah saya..
bimbing la saya kejalan yg penuh dengan cahaya..
itu la kehidupan..
hendak menjadi senang bukan la senang..
dugaan ada dimana-mana..
smua bergantung kepada kehendak..
tolong la bersemangat nor syahira norizan...


No comments:

Post a Comment